Kao i u svakoj drugoj sferi, razvoj tehnologija i Interneta menja i posao sa nekretninama. Agencije za promet nekretninama su svesne da zahvaljujuću savremenoj Internet tehnologiji klijenti postaju edukovaniji, zbog čega su prisiljeni da menjaju svoj prisup kupcima i korisnicima svojih usluga prodaje i najma.
Zahvaljujući dostupnosti informacija korisnici su bolje informisani i kao takvi daleko zahtevniji, naročito kada je reč o kretanju cene na tržištu i uslovima prodaje i najma. Socijalne mreže su možda i najpopularniji kanali za prodaju nekretnina. Ovde ljudi mogu dobiti mnoštvo korisnih informacija u vezi nekretnina, mogu da izraze svoje mišljenje i podele svoje utiske javno, čak i da objave svoje sopstvene objave ponude i potražnje.
Informacije o nekretninama su dostupne širom Interneta u različitim formama od YouTube videa, blog objava, oglasa na različitim stranama za nekretnine i online bazama za nekretnine. To je promenilo i ulogu koju današnji real estate agent ima u poslovima sa nekretninama.
Real estate agenti nisu više tu da bi vam dali listu novih zanimljivih ponuda, već više da bi vas posavetovali u vezi određene kupivine i pomogli sa dokumentacijom. Usled velikog broja različitih online informacija o nekretninama sigurno će vam trebati neko ko će ove informacije za vas filtrirati, ali ćete vašu kuću ili kancelariju iz snova verovatno još bolje naći sami, jer na Internetu imate uvid u razčičite ponude i sigurno više vremena da se posvetite traženju nego sami real estate agenti.
Ali u ovom slučaju i rizik zbog loše investicije snosićete sami. Iako su više edukovani i sa boljim resursima ozbiljni klijenti koji žele da pametno iskoriste svoj novac će sasvim sigurno angažovati svog agenta za nekretnine. Bez obzira na razvoj Interneta ovo je još uvek najpametniji i najbezbedniji način da smanjite rizik od gubljenja vašeg dragocenog vremena, dodatnih troškova ili mogućnosti da se veoma brzo upustite u novu avanturu kupoprodaje nekretnine nakon prethodne loše kupovine.